Eventos

Programación eventos 2022-2023

CEX C/ Cronista Mossen Febrer, 5, Xàbia, Alicante, España

El próximo día 1 de septiembre realizaremos la programación de eventos del CEX para la temporada final de este año 2022 y la programación de la primera temporada del año […]

Excursión al Maigmó

Parada autobuses Avenida Palmela, Xàbia, Alicante, España

El pròxim dia 24 de setembre,   el Centre Excursionista de Xàbia, organitza una eixida per la Via Verda i el Cim del Maigmó. Eixida: L'eixida tindrà lloc des de la […]

Free

Escoleta de Muntanya Via Verda del Serpis

Anem fent camí i ensenyant als més joves a disfrutar de la natura, els llocs i història de la nostra terra. La pròxima ixida, ens desplaçarem en bus  a recòrrer […]

Acampada en Bernia

Els pròxims dies 22 i 23 d’octubre,  el Centre Excursionista de Xàbia, organitza una acampada a Bernia. Ixida: L'ixida tindrà lloc des de la parada del bus de Xàbia a […]

Escoleta de Muntanya Coves Santes

Pabelló d'Esports de Xàbia Av. dels Furs, 14, xabia, Alicante, España

CENTRE EXCURSIONISTA DE XÀBIA ESCOLETA DE MUNTANYA Anem fent camí i ensenyant als més joves a disfrutar de la natura, els llocs i història de la nostra terra. La pròxima […]

Excursio al Monduver

CENTRE EXCURSIONISTA DE XÀBIA Excursió al  Mondúver El pròxim dia 27 de novembre,   el Centre Excursionista de Xàbia, organitza una ixida als pics de Penyalba i Mondúver Eixida: tindrà lloc […]

Pase Audiovisual Dia Internacional de les Muntanyes

El pròxim divendres dia 9 de desembre en la casa de la cultura de Xàbia a les 20h. L’equip d’alpinisme “Mujeres Trangoworld”, farà la projecció del Denali o McKinley, que […]

Montgó Dia Internacional de les Muntanyes

El pròxim dia 11 de desembre,   el Centre Excursionista de Xàbia, organitza una excursió al Montgó, per a cel.lebrar el dia internacional de les muntanyes . Eixida: L'eixida tindrà lloc […]

Premis FEMECV

El pròxim divendres dia 16 de desembre es fara entrega en la Casa de la Cultura de Xàbia a les 18:30h dels premis de la femecv 2022

Pase Audiovisual – Exploraciones Espeleológicas en el Caucaso

Casa de la Cultura - Xàbia Plaça de Baix, 6, Xàbia, Alicante, España

La segunda sima más profunda del mundo conocida hasta la fecha, Krúbera-Voronya Dr. Sergio García-Dils - Miembro del equipo hispano-ruso CAVEX Team. Récord mundial de espeleología, -2.200m (Krúbera-Voronya)

Excursio Nadalenca

Anem fent camí i ensenyant als més joves a disfrutar de la natura, els llocs i història de la nostra terra. La pròxima ixida, el CEX farà la tradicional ruta […]

III CIRCUIT SET CIMS CEX

CEX C/ Cronista Mossen Febrer, 5, Xàbia, Alicante, España

Vos presentem el nou circuit Set Cims del Centre Excursionista Xàbia. Es tracta d'un nou circuit on es pujaran set cims *Bernia, *Benicadell, *Montcabrer, *Montgó, *Cavall Verd, *Aitana i *Malla […]